?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry Share помітка
UGCValidation: Для чого вгадувати майбутнє, якщо його можна порахувати
індіанець
nazarukove

Ось вона - сила big data.

Грецькі дослідники передбачили результат на виборах до Європарламенту на основі твітів. І передбачили навіть точніше, ніж більшість соціологічних досліджень та екзит-пол. Експеримент зробили лише на основі виборів у Греції.

За 48 днів до виборів вони почали збирати твіти про учасників виборів, і зібрали їх 370 тисяч. Разом з тим, було зібрано дані соцілогічних рейтингів.

Обраховували кількість твітів зі згадкою про окрему партію, співвідношення оригінальних твітів-ретвітів та позитивний-негативний контекст.

І ось, яке вийшло передбачення у порівнянні з реальними результатами та соціологічними рейтингами та екзит-полом.

Як бачимо, передбачення значно ближче до реального результату, ніж більшість інших опитувань. Тільки опитування GPO i Marc показали себе краще.

Такий малий експеримент з явищем великих даних показує, який значний потенціал воно має. Схоже, соціальні медіа при належних обрахунках не просто можуть показати реальну ситуацію, а й з великою долею ймовірності передбачити тенденцію в найближчому майбутньому. Передбачення можуть змінити не лише виборчий процес, й низку інших сфер життя, серед іншого, ЗМІ.

До речі, проект Social Sensor, в рамках якого провели експеримент, займається автоматичним визначенням та аналізом тенденції в соціальних медіа. Для журналістів може стати корисним інструментом перевірки на достовірність інформації з соцмереж.

Ось короткий ролик про те, над чим працюють автори Social Sensor:

Теги: